Gå til hovedinnhold

Bilia og Lindex kjører jenter trygt hjem









Jeg var i går en tur på Lindex i grensen for å se om jeg kunne finne en genser som jeg hadde mottatt reklame for at skulle komme på salg 06. desember. Da er jeg i København, dessuten trenger jeg en genser akkurat nå. Som normalt fant jeg selvfølgelig ikke den varen jeg hadde sett annonsert, men jeg fant en annen genser som var lilla/rosa. Selv om det er vinter og kaldt trenger ikke alle plaggene i garderoben og gå i grå, sort og nyanser av hvitt... :)

Jeg kjøpte også en rosa sløyfe refleks som jeg skal gi bort til Ingrid, for hun ville gjerne ha en sånn. Da jeg skulle betale spurte hun som ekspederte meg om jeg ville runde opp og gi det jeg rundet opp til røde kors. Jeg skulle betale 339,- og regnet med at hun da ville runde opp til 400,- Det viste seg imidlertid at hun kun rundet opp til 340,- og jeg følte meg ganske dum som donerte en hel krone til røde kors :p

Da jeg hadde betalt fikk jeg en lapp i hånda og hun sa at det var gratis taxi i Oslo for jenter.
Jeg har sett på lappen og det er et samarbeid mellom Bilia og Lindex de tre neste helgene 28. og 29. november, 05. og 06. desember + 12. og 13. desember. Mellom kl. 00-04 stiller Bilia med biler til å kjøre jenter hjem fra byen. Det beste er at det er gratis :D Bilene står i Universitetsgt. utenfor Onkel Donald. Det sies ikke noe om hvor langt de kjører eller hvor mange biler som inngår i prosjektet, men jeg må si at jeg synes dette er et positivt initiativ. Jenter trenger ikke å stå i taxikø og ta taxi alene på den tiden av året, hvor byen fylles opp av festglade og ofte veldig fulle mennesker, som har vært på julebord.
Jeg skal mest sannsynlig en tur til byen i morgen og hvis det passer kan det godt hende jeg benytter meg av tilbudet...

God helg til mine lesere =)

Kommentarer

Ida Bebida sa…
dette skal jammen jeg benytte meg av! :)
Anonym sa…
Bilen det er snakk om er en FORD FIESTA, og ikke en oransj volvo du har bilde av.
MeeYun sa…
Jeg visste ikke noe om hvilket merke eller farge det var på bilen(e) som ble benyttet. Googlet bare Bilia og la ut et bilde av en bil. Hva slags bil som blir brukt var da heller ikke poenget...
MeeYun sa…
Ida Bebida: Ja, det må du bare gjøre hvis du får det til =)

Populære innlegg fra denne bloggen

Vålerenga jakke

Laget i mitt hjerte er Vålerenga. Som supporter eier jeg en del tøyog effekter med klubbens farger. Heldigvis er Vål'enga en av klubbene som har skjønt dette med klær. Godt valg av stoff og kvalitet og funksjon kjennetegner kolleksjonene. En annen ting er at Klanen består ikke kun av trailersjåfører og trygdede mannfolk i 40-årene med ølvom... Derfor finnes det egne plagg og egne størrelser for oss jenter, slik får klærne både figur og form =) At størrelsene er store (jeg bruker xs og det gjør jeg aldri ellers) får jeg godta. I dag var Tommy en tur på Sjappa for å kjøpe skjerf til tirsdagens kamp mot Liverpool. Da han var ferdig der ringte han meg for å si at han hadde sendt meg en mail. Jeg åpnet mailen og der var det bilde av en hvit anorakk. Jeg vil ha sånn! Nå!

Jawbone Icon

Ny Galaxy Tab er impulsbestilt og da trenger jeg nok en handsfree etterhvert. Planen var å kjøpe et stereo headset som kan brukes til å betjene telefonen i tillegg til å høre på musikk, men så fant jeg jawbone icon... For en design! Foreløpig har jeg bare sett disse på internett, men jeg hvis skulle få se de i levende live, klarer jeg nok ikke å forlate butikken uten at et eksemplar blir med meg hjem. Jeg vil ha sånn...NÅ!

Texas Hold'em

Sitat fra Texas Hold'em Poker av Sam Braids: "Hensikten med Hold'em er å vinne penger" Jeg har ikke tid eller kunnskap, men jeg leker meg likevel nå og da med pokerspillet som heter Texas Hold'em eller bare Hold'em. Jeg liker det sosiale aspektet ved poker og spiller derfor kun live. Føler per nå ikke at jeg har tid, penger eller kompetanse til å spille online. Det jeg har lyst til å skrive litt om nå er hvordan jeg ser på en av spillets kanskje mer uskrevne regler. På fredag var jeg på DnB NOR pokers sommeravslutning . Det ble til tider aggresivt rundt bordet. To spillere ga seg fordi de mente at det hadde skjedd ufine ting i løpet av spillet. Akkurat hva som hadde skjedd vet jeg ikke, men jeg vil komme med mine tanker rundt hvor langt jeg er villig til å gå for å vinne over andre. Jeg har hørt flere historier om ektepar som drar til f.eks Vegas sammen og spiller poker sammen på samme bord. Hvis hun får utdelt bra kort og raiser vil enkelte ektemenn/samboere