Gå til hovedinnhold

Jeg savner håret mitt




Etter å ha sett på gamle bilder av meg selv på facebook har jeg i dag innsett hvor mye jeg savner håret mitt. Jeg hadde som liten ganske langt hår. Da jeg gikk på ungdomsskolen og på videregående hadde jeg kort hår eller ganske kort hår. Høsten 2007 hadde jeg klart å spare så jeg hadde hår langt nedover ryggen. Jeg var glad i håret mitt og forsøkte å ta vare på det ved å blant annet kure det to ganger i uken. Håret mitt ble gjenstand for komplimenter og en gang kom det til og med en fremmed kvinne og bare tok på håret mitt.

Da
jeg fikk mulighet til å sitte hårmodell for Wella i september samme år måtte jeg være åpen for endring. Det endte med at jeg fikk helt kort hår i nakken, men beholdt noe lengde på sidene. Jeg har vært modell for Wella to ganger etter det og hatt blant annet blå og grønn pannelugg! I dag har jeg halvlangt hår litt nedenfor skuldrene. Jeg får det opp i strikk. Ankepunktet mot håret mitt nå er fargen. Den siste fargen som ble satt var rød og oransje. Fargen satt dårlig i håret mitt og mye forsvant i første vask. De tidligere fargede partiene ser nå tørre og livløse ut. Planen er å ta avfarging så jeg kan få tilbake min naturlige hårfarge. Deretter er det bare å begynne å spare igjen...

Kommentarer

Anonym sa…
Jeg liker også best langt hår :)
Anonym sa…
Egentlig burde du ha hår som dekker hele deg så vi ser mindre av deg. Da kan du likne på han hårete i The addams family og vi slipper å se deg igjen! Jeg stemmer for det.
Anonym sa…
Også må du ikke danse, det var ikke særlig pent.

Populære innlegg fra denne bloggen

Vålerenga jakke

Laget i mitt hjerte er Vålerenga. Som supporter eier jeg en del tøyog effekter med klubbens farger. Heldigvis er Vål'enga en av klubbene som har skjønt dette med klær. Godt valg av stoff og kvalitet og funksjon kjennetegner kolleksjonene. En annen ting er at Klanen består ikke kun av trailersjåfører og trygdede mannfolk i 40-årene med ølvom... Derfor finnes det egne plagg og egne størrelser for oss jenter, slik får klærne både figur og form =) At størrelsene er store (jeg bruker xs og det gjør jeg aldri ellers) får jeg godta. I dag var Tommy en tur på Sjappa for å kjøpe skjerf til tirsdagens kamp mot Liverpool. Da han var ferdig der ringte han meg for å si at han hadde sendt meg en mail. Jeg åpnet mailen og der var det bilde av en hvit anorakk. Jeg vil ha sånn! Nå!

Jawbone Icon

Ny Galaxy Tab er impulsbestilt og da trenger jeg nok en handsfree etterhvert. Planen var å kjøpe et stereo headset som kan brukes til å betjene telefonen i tillegg til å høre på musikk, men så fant jeg jawbone icon... For en design! Foreløpig har jeg bare sett disse på internett, men jeg hvis skulle få se de i levende live, klarer jeg nok ikke å forlate butikken uten at et eksemplar blir med meg hjem. Jeg vil ha sånn...NÅ!

Texas Hold'em

Sitat fra Texas Hold'em Poker av Sam Braids: "Hensikten med Hold'em er å vinne penger" Jeg har ikke tid eller kunnskap, men jeg leker meg likevel nå og da med pokerspillet som heter Texas Hold'em eller bare Hold'em. Jeg liker det sosiale aspektet ved poker og spiller derfor kun live. Føler per nå ikke at jeg har tid, penger eller kompetanse til å spille online. Det jeg har lyst til å skrive litt om nå er hvordan jeg ser på en av spillets kanskje mer uskrevne regler. På fredag var jeg på DnB NOR pokers sommeravslutning . Det ble til tider aggresivt rundt bordet. To spillere ga seg fordi de mente at det hadde skjedd ufine ting i løpet av spillet. Akkurat hva som hadde skjedd vet jeg ikke, men jeg vil komme med mine tanker rundt hvor langt jeg er villig til å gå for å vinne over andre. Jeg har hørt flere historier om ektepar som drar til f.eks Vegas sammen og spiller poker sammen på samme bord. Hvis hun får utdelt bra kort og raiser vil enkelte ektemenn/samboere