Gå til hovedinnhold

There's nothing like Fridays on a friday :)




Etter jobb i går dro jeg til byen for å møte Linn. Vi spiste på Ali Baba på Grønland. De serverer tyrkisk mat og italiensk pizza??!! Jeg bestilte grillspyd med indrefilet av okse (shish kebab) Tilbehøret var salat, bulgur (hveteris), tzazikidressing og Pitabrød med hvitløkssmør. Kjøttet viste seg å være usedvanlig mørt, som en skikkelig god biff. Yummy :) Vi forlot restauraten glade, mette og vel tilfredse.

Ferden gikk videre til et sted hvor vi kunne sitte ute og drikke øl, drinker, cola. Valget falt på Fridays på Karl Johan. Vi ble sittende her i mange timer. Linn fikk smaken for "Paparazzi, jeg for "Virgin Limeade" (bare den ikke ble blandet for sur). Det var flere interessante mennesker og vi kom i snakk med noen av dem. Linn brøt håndbak med en fyr i rosa skjorte med Stavanger dialekt og slo han begge gangene!!!
Ut på kvelden traff Linn en barndomskompis, Dag Sverre (kalt Dagga og Lambi, kjært barn har mange navn), og vi ble med han på 3 brødre og møtte kameratene hans: Bjørnar, Frode og Karl Anders. på 3 brødre var jeg med Linn på do så hun kunne skifte! Da det var unnagjort var det full fest i pianobaren. Gutta var morsomme, kule å prate med og musikken var tidvis bra. Linn og jeg danset masse og til min store glede og overrraskelse viste det seg at guttene også var med på å hive seg rundt. Blant annet i en veldig bra versjon av "fyllesving" :p

Da tre brødre stengte ble det nachspiel hos Dag Sverre langt ute i Sandvika.
Jeg har vel ikke vært på nachspiel siden jeg var 19.
Husets eier fungerte som DJ og spilte en sang fra hver CD før han skiftet.
Det var rolig, laidback og fullt mulig å føre en samtale slik som jeg liker nachspiel. Jeg fikk snakket en del med Bjørnar blant annet og det var veldig interessant.
Men alle gode ting må ha en slutt...derfor kom jeg meg hjem og i seng klokka åtte i dag tidlig... Dessverre hadde jeg ikke med meg kamera i går, så det er kun et par bilder og de er alle tatt på Fridays. Bildene er tatt med iPhone.

Kommentarer

Anonym sa…
Hei hei meeyun :) Det var hyggelig å treffe deg på i oslo sammen med linn, og storkoste meg på danseulvet med det som ofte kalles "fyllesving" he he er veldig god på den:)
kul hjemmeside, måtte le når jeg leste historien din. du skulle nesten tatt med den linn skrev på nachspielet....:) :) :)
jaja kanskje vi plutselig treffes igjen. hils masse til Linn og ha en herlig helg

Hilsen Dag sverre ( dagga\lambi) he he he.
MeeYun sa…
Hei Dag Sverre!
Det var gøy og hyggelig å treffe deg også. Så bra at du liker bloggen min =) Satser på at jeg har fått en ny trofast leser hehe.
Fant deg på Facebook via profilen til Linn, men det går ikke an å sende friend request til deg. Hva er det du har på fb som er så hemmelig?? :p
Hvis du vil adde meg istedenfor kan du bare klikke på den facebookgreia øverst til høyre på bloggen min....
Historien Linnn skrev på nachspielet var gøyal, men den husker jeg ikke så mye av ;)
Kanskje vi plutselig treffes igjen, hvem vet...:D
Har hilst til Linn og vist henne kommentaren din.

Hilsen Nina (lille gul/MeeYun) hahaha

Populære innlegg fra denne bloggen

Vålerenga jakke

Laget i mitt hjerte er Vålerenga. Som supporter eier jeg en del tøyog effekter med klubbens farger. Heldigvis er Vål'enga en av klubbene som har skjønt dette med klær. Godt valg av stoff og kvalitet og funksjon kjennetegner kolleksjonene. En annen ting er at Klanen består ikke kun av trailersjåfører og trygdede mannfolk i 40-årene med ølvom... Derfor finnes det egne plagg og egne størrelser for oss jenter, slik får klærne både figur og form =) At størrelsene er store (jeg bruker xs og det gjør jeg aldri ellers) får jeg godta. I dag var Tommy en tur på Sjappa for å kjøpe skjerf til tirsdagens kamp mot Liverpool. Da han var ferdig der ringte han meg for å si at han hadde sendt meg en mail. Jeg åpnet mailen og der var det bilde av en hvit anorakk. Jeg vil ha sånn! Nå!

Jawbone Icon

Ny Galaxy Tab er impulsbestilt og da trenger jeg nok en handsfree etterhvert. Planen var å kjøpe et stereo headset som kan brukes til å betjene telefonen i tillegg til å høre på musikk, men så fant jeg jawbone icon... For en design! Foreløpig har jeg bare sett disse på internett, men jeg hvis skulle få se de i levende live, klarer jeg nok ikke å forlate butikken uten at et eksemplar blir med meg hjem. Jeg vil ha sånn...NÅ!

Texas Hold'em

Sitat fra Texas Hold'em Poker av Sam Braids: "Hensikten med Hold'em er å vinne penger" Jeg har ikke tid eller kunnskap, men jeg leker meg likevel nå og da med pokerspillet som heter Texas Hold'em eller bare Hold'em. Jeg liker det sosiale aspektet ved poker og spiller derfor kun live. Føler per nå ikke at jeg har tid, penger eller kompetanse til å spille online. Det jeg har lyst til å skrive litt om nå er hvordan jeg ser på en av spillets kanskje mer uskrevne regler. På fredag var jeg på DnB NOR pokers sommeravslutning . Det ble til tider aggresivt rundt bordet. To spillere ga seg fordi de mente at det hadde skjedd ufine ting i løpet av spillet. Akkurat hva som hadde skjedd vet jeg ikke, men jeg vil komme med mine tanker rundt hvor langt jeg er villig til å gå for å vinne over andre. Jeg har hørt flere historier om ektepar som drar til f.eks Vegas sammen og spiller poker sammen på samme bord. Hvis hun får utdelt bra kort og raiser vil enkelte ektemenn/samboere